Wil je niet langer een mobiel abonnement bij Simyo, dan kun je Simyo opzeggen door gebruik te maken van een opzegbrief van 123opzeggen. Vul je gegevens in de velden in en kies voor de verzendoptie. 123opzeggen zal ervoor zorgen dat de opzegbrief bij Simyo terechtkomt, zodat zij jouw opzegging kunnen verwerken. Zo makkelijk kan opzeggen zijn!
Als je voor een jaarcontract gekozen hebt, kun je het abonnement niet zomaar opzeggen. Dit kan pas als het jaar verstreken is. Je kunt wel tussentijds opzeggen, maar die opzegging gaat pas in als dat jaar voorbij is. Bij een maandabonnement ligt dit anders. Hierbij kun je het abonnement iedere maand weer opzeggen.
Je kunt dit doen door in te loggen op 'Mijn Simyo' en de stappen voor opzeggen te doorlopen. Ook kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice. De meest eenvoudige manier is gebruikmaken van de gratis opzegbrief van 123opzeggen.
Naast Simyo, kun je bij 123opzeggen ook je abonnementen op andere telecomproviders opzeggen, waaronder: KPN, Hollandsnieuwe, Vodafone en nog veel meer!
Als jij je abonnement bij Simyo graag wilt opzeggen, dan kan 123opzeggen je hierbij helpen. Door onze handige gratis opzegservice genereer jij heel gemakkelijk een opzegbrief. Je hoeft alleen een aantal noodzakelijke gegevens in te vullen. Vervolgens kun je de brief downloaden, printen en opsturen naar het adres dat wij alvast bovenaan de brief gezet hebben.
Heb je liever dat wij de opzegging van je overnemen, dan kun je gebruik maken van onze verzenddienst. Voor een kleine vergoeding doen wij dit met alle liefde. Wij zorgen ervoor dat de brief op de juiste mat valt en dat scheelt jou een hoop kopzorgen. Zodra de brief aangekomen is bij Simyo, zal deze in behandeling genomen worden. Nadat je opzegging verwerkt is, zal je een brief of email krijgen met daarin de bevestiging van opzegging. Zodra je die binnen hebt, weet je zeker dat het stopzetten van je Simyo-abonnement is gelukt.
Simyo is in 2005 opgezet als een mobiele netwerkprovider en onderdeel van KPN Mobiel. Simyo biedt haar klanten de mogelijkheid tot prepaid bellen, sms’en en internetten, maar ook tot een sim-only abonnement. Er zijn sim-only pakketten die al zijn samengesteld door Simyo, maar bij deze mobiele provider kun je ook zelf een abonnement samenstellen. Je kunt een abonnement nemen met bellen, sms’en en internet, maar je kunt deze producten ook afzonderlijk van elkaar afnemen. Zo kies je het abonnement dat bij je past.
Hoewel de abonnementen waaruit je kunt kiezen bij Simyo zeer uitgebreid zijn, is de keuze tussen de contractduur beperkt. Je kunt kiezen uit een abonnement voor een jaar of uit een abonnement voor slechts een maand. De eerste heeft als voordeel dat het abonnement extra voordelig is. De tweede optie biedt het voordeel dat het abonnement zeer flexibel is en iedere maand opzegbaar.
Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen over het opzeggen van Simyo en over het bedrijf.
Simyo is een telecombedrijf dat opgericht is in 2005 en een dochteronderneming is van KPN. Sinds de oprichting is Simyo de pionier als de eerste volledig online Sim Only-provider, waarbij het assortiment uitsluitend bestaat uit Prepaid en Sim Only abonnementen.
Simyo heeft geen winkels, dus wanneer je vragen hebt kun je niet even binnenstappen in een winkel. Simyo werkt uitsluitend op het internet, desondanks biedt Simyo wel de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice bij vragen of opmerkingen.
In het recente onderzoek van de Consumentenbond behaalde Simyo een beoordeling van 8,3 en werd daarmee opnieuw als de Beste uit de Test gekozen. Simyo heeft de afgelopen jaren vaak de titel Beste uit de Test behaald, wat aangeeft dat hun klanten zeer tevreden zijn.
Over het algemeen bood Simyo in het verleden verschillende Sim Only-bundels aan, inclusief belminuten, sms'jes en data. Het assortiment varieerde in grootte, zodat klanten bundels konden kiezen die het beste bij hun behoeften pasten. Om de meest actuele informatie te verkrijgen, raad ik aan de officiële website van Simyo te raadplegen.
Als jij je abonnement bij Simyo graag wilt opzeggen, dan kan 123opzeggen je hierbij helpen. Door onze handige gratis opzegservice genereer jij heel gemakkelijk een opzegbrief. Vul je gegevens in, doenload de brief en laat ons hem voor je versturen!
De opzegtermijn bij Simyo kan variëren afhankelijk van het type abonnement en de specifieke voorwaarden die op het moment van afsluiten van kracht waren. Over het algemeen hanteert Simyo een opzegtermijn van één maand.
Ja, je kunt een Sim Only abonnement bij Simyo opzeggen. Simyo hanteert doorgaans een opzegtermijn van één maand. Je kunt de opzegging regelen via de online klantenservicepagina van Simyo, door contact op te nemen met hun klantenservice via telefoon, of met de opzegservice van 123opzeggen!