Wil je niet langer een mobiel abonnement bij Simyo, dan kun je Simyo opzeggen door gebruik te maken van een opzegbrief van 123opzeggen. Vul je gegevens in de velden in en kies voor de verzendoptie. 123opzeggen zal ervoor zorgen dat de opzegbrief bij Simyo terechtkomt, zodat zij jouw opzegging kunnen verwerken. Zo makkelijk kan opzeggen zijn!

Schrijf een beoordeling over Simyo

Beoordeel je ervaring

4 Beoordelingen

Was een abonnement voor 1 oudere iemand. Abonnement is helaas niet meer nodig.

Overgestapt naar een andere provider met nummer behoud.

Je Simyo abonnement opzeggen was nog nooit zo makkelijk

Simyo is in 2005 opgezet als een mobiele netwerkprovider en onderdeel van KPN Mobiel. Simyo biedt haar klanten de mogelijkheid tot prepaid bellen, sms’en en internetten, maar ook tot een sim-only abonnement. Er zijn sim-only pakketten die al zijn samengesteld door Simyo, maar bij deze mobiele provider kun je ook zelf een abonnement samenstellen. Je kunt een abonnement nemen met bellen, sms’en en internet, maar je kunt deze producten ook afzonderlijk van elkaar afnemen. Zo kies je het abonnement dat bij je past.

Hoe werkt Simyo?

Simyo heeft geen winkels, dus wanneer je vragen hebt kun je niet even binnenstappen in een winkel. Simyo werkt uitsluitend op het internet, desondanks biedt Simyo wel de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice bij vragen of opmerkingen.

De klantenservice staat centraal bij Simyo. Iedere dag doet de klantenservice van Simyo hard z’n best om te zorgen voor blije klanten. Simyo streeft naar tevreden klanten, want door het hebben van blije klanten zijn de medewerkers van Simyo ook blij. De klantenservice van Simyo schept blije klanten door met de klant mee te denken en snel te kunnen schakelen. Niet voor niets is Simyo in 2016 uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Bovendien is Simyo al 16 keer uitgeroepen tot beste mobiele provider.

Hoewel de abonnementen waaruit je kunt kiezen bij Simyo zeer uitgebreid zijn, is de keuze tussen de contractduur beperkt. Je kunt kiezen uit een abonnement voor een jaar of uit een abonnement voor slechts een maand. De eerste heeft als voordeel dat het abonnement extra voordelig is. De tweede optie biedt het voordeel dat het abonnement zeer flexibel is en iedere maand opzegbaar.

Simyo opzeggen met een gratis opzegbrief

Als je voor een jaarcontract gekozen hebt, kun je het abonnement niet zomaar opzeggen. Dit kan pas als het jaar verstreken is. Je kunt wel tussentijds opzeggen, maar die opzegging gaat pas in als dat jaar voorbij is. Bij een maandabonnement ligt dit anders. Hierbij kun je het abonnement iedere maand weer opzeggen. Als jij je Simyo-abonnement graag wilt opzeggen, dan kan 123Opzeggen.nl je hierbij helpen. Door onze handige gratis opzegservice genereer jij heel gemakkelijk een opzegbrief. Je hoeft alleen een aantal noodzakelijke gegevens in te vullen. Vervolgens kun je de brief downloaden, printen en opsturen naar het adres dat wij alvast bovenaan de brief gezet hebben.

123opzeggen verzendservice

Heb je liever dat wij de opzegging van je overnemen, dan is dat ook geen enkel probleem. Voor een kleine vergoeding doen wij dit met alle liefde. Wij zorgen ervoor dat de brief op de juiste mat valt en dat scheelt jou een hoop kopzorgen. Zodra de brief aangekomen is bij Simyo, zal deze in behandeling genomen worden. Nadat je opzegging verwerkt is, zal je een brief of email krijgen met daarin de bevestiging van opzegging. Zodra je die binnen hebt, weet je zeker dat het stopzetten van je Simyo-abonnement is gelukt.