Wil jij overstappen naar een andere telecomaanbieder? Je kunt je Ziggo abonnement opzeggen door gebruik te maken van een opzegbrief van 123opzeggen. Vul je gegevens in, kies voor de verzendoptie en laat 123opzeggen de rest voor je regelen. Zo makkelijk kan opzeggen zijn!
Soms wil je graag overstappen naar een andere provider. Dit kan verschillende redenen hebben. Dit kan zijn omdat je gaat verhuizen en je nieuwe woning niet de gewenste internetsnelheid kan krijgen via Ziggo. Ook kan het zijn dat je bij een andere provider goedkoper uit bent bij een abonnement op interactieve tv en internet. Wat de reden ook is, Ziggo opzeggen doe je eenvoudig met 123opzeggen.
Bij ons kun je naast Ziggo nog meer telecomproviders opzeggen zoals KPN, Hollandsnieuwe, Odido en nog veel meer!
Je opzegging regelen kun je op verschillende manieren doen. Je abonnement wijzigen kun je handig doen via 'Mijn Ziggo'. Ook kun je telefonisch opzeggen, neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo. Hiervoor kun je bellen naar 0900-1884 of naar 1200 vanaf je Ziggo telefoon aansluiting (gratis). De kans is wel groot dat je lang moet wachten tot je iemand aan de en vaak krijg je dan een gehaaide verkoper aan de lijn. De makkelijkste manier om op te zeggen is met de gratis opzegbrief van 123opzeggen!
Bij 123opzeggen willen we abonnementen opzeggen zo simpel mogelijk maken. Geen eindeloos papierwerk, ingewikkelde telefoongesprekken of oneindige zoektochten naar de juiste methode. Daarom bieden we een gratis opzegbrief aan waarmee jij je abonnement kan opzeggen van Z iggo. Vul je gegevens in, download de brief en verstuur deze per post, óf laat 123opzeggen de verzending voor je regelen.
Geen zin om zelf naar de brievenbus te gaan? Daar hebben we bij 123opzeggen iets op gevonden! Laat ons het werk doen en kies voor onze verzenddienst. We zorgen ervoor dat de brief op de juiste mat valt, zodat jij alleen maar hoeft te wachten op de bevestiging. Makkelijker kunnen we het niet voor je maken!
Heb je apparatuur geleend bij Ziggo? Retourneer de geleende apparaten uiterlijk binnen een termijn van 14 dagen na het doorvoeren van de wijziging, verhuizing of opzegging. Apparaten van Ziggo terugsturen gaat als volgt: Plaats de apparaten in een stevige doos. Vermeld het retouradres duidelijk op de doos of print het adreslabel uit. Onder de sectie 'afzender' op de doos, vermeld je naam, postcode en huisnummer. Lever het pakket in bij een PostNL punt of geef het af aan een pakketbezorger. Vraag altijd om een verzendbewijs
Ziggo is een Nederlandse aanbieder van internet-, televisie- en telefoniediensten. Het bedrijf ontstond in 2007 door de fusie van Multikabel, @Home en Casema. In 2016 besloten Vodafone Nederland en Ziggo om samen te gaan in een joint venture. Deze samenwerking resulteerde in het ontstaan van VodafoneZiggo. Ziggo levert breedbandinternet, digitale televisie (inclusief interactieve diensten en video on demand), en vaste telefonie aan particulieren en bedrijven in Nederland.
Het voordeel van de fusie tussen Vodafone en Ziggo is dat jij als Ziggo klant een hoop voordeeltjes kunt scoren. Zo krijg je bij een Vodafone abonnement altijd dubbele data, een extra televisiepakket en een veilig online XL pakket. Kies je daarbij voor een Vodafone Start, Smart, Red of Black abonnement dan krijg je daarbij ook nog eens 5 euro korting op je telefoonrekening.
Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen over het opzeggen van een Ziggo abonnement en de diensten van Ziggo.
Bij Ziggo kun je je eigen pakket samenstellen. Je kunt allerlei keuzes maken op het gebied van internet, televisie en vaste telefonie van Ziggo. Het belangrijkste van het abonnement is het internet. Het is belangrijk dat je bedenkt welke snelheid je nodig hebt om comfortabel gebruik te maken van het internet. Bij Ziggo kun je kiezen voor 75 MB/s, 300 MB/s en 600 MB/s en 1000 MB/s.
De "Alles-in-1 pakketten" van Ziggo, waarbij je een abonnement afluist voor Internet, TV en bellen, beginnen bij 60 euro en kunnen oplopen tot 95 euro per maand. Kies je voor de "TV + Internet pakketten", dan betaal je tussen de 56 euro en 91 euro per maand.
Om je Ziggo abonnement op te zeggen, is het verstandig om op de hoogte te zijn van de geldende opzegtermijn. Je kunt namelijk niet altijd gelijk opzeggen als je daar zin in hebt. Je gaat namelijk vaak een contract aan voor een bepaalde contractperiode. Deze zul je moeten uitzitten, omdat je anders te maken krijgt met een overstap boete. Je moet je abonnement dan afkopen.
Nee. Je kan het abonnement pas opzeggen als je contractperiode is afgelopen. Vanaf dit moment is je Ziggo abonnement maandelijks opzegbaar. Als je het abonnement niet opzegd na je contractperiode, wordt hij stilzwijgend verlegd. Controleer daarom altijd goed of je huidige contractperiode is afgelopen en je abonnement maandelijks opzegbaar is, voordat je je nieuwe abonnement afsluit, zodat je straks niet met een dubbel abonnement zit.
Uitzonderingen op de regel dat je het Ziggo abonnement pas kan opzeggen nadat de contractperiode voorbij is, zijn voor een overlijden of als je gaat verhuizen. Dan is een opzegging vaak wel binnen de contractperiode te regelen.
Het postadres van Ziggo B.V. is:
Postbus 43048
3540 AA Utrecht