Heb je een abonnement op Zeker en Mobiel, maar denk je dit niet langer nodig te hebben? Je kunt Zeker en Mobiel opzeggen door gebruik te maken van de opzegbrief van 123opzeggen. Vul je gegevens in, kies voor de verzendoptie en laat 123opzeggen de rest voor je regelen. Dankzij onze 100% opzeggarantie ben je verzekerd van een zorgeloze opzegging.
Iedereen heeft wel eens een riool of leiding verstopt zitten. Hartstikke vervelend en je wilt dat probleem altijd zo snel mogelijk verholpen zien. Helaas betaal je dan wel de hoofdprijs. In het programma Rambam van BNNVARA werd verteld dat loodgieters soms wel 500 euro vragen voor het ontstoppen van een riolering. Deze prijzen werden vaak op niks gebaseerd en het is daarom ook lastig om zelf na te gaan wat wel een redelijke prijs is. Zeker en Mobiel wilde de mensen graag tegemoet komen en daarom kwamen ze met een abonnementenservice. Met een abonnement op Zeker en Mobiel heb je het hele jaar lang, 24 uur per dag en 7 dagen per week recht op hulp als je toilet, doucheputje of een andere afvoer verstopt zit. Zeker en Mobiel stuurt een deskundige die jou van het probleem afhelpt. Voor deze service betaal je geen extra voorrijkosten, kleinmateriaalkosten en arbeidsloon. Deze zaken vallen allemaal binnen het abonnement. Je hoeft bij de deur dus nooit extra te betalen.
Je kunt bij Zeker en Mobiel twee soorten abonnementen afsluiten. Je kunt kiezen voor een abonnement dat gelijk ingaat en een abonnement dat na dertig dagen ingaat. De prijs van deze abonnementen is verschillend, omdat je bij het abonnement dat gelijk ingaat eenmalig voorrijkosten betaalt. Hierdoor betaal je wat meer dan bij een jaarabonnement. Als je niet in een keer een jaar wilt betalen, kun je er ook voor kiezen om per kwartaal te betalen. Hier betaal je uiteindelijk wel wat extra voor.
Als je gekozen hebt voor een abonnement bij Zeker en Mobiel, kun je verwachten dat er altijd binnen 24 uur een loodgieter bij je op de stop staat. Je kunt 24 uur per dag bellen met de alarmcentrale van Zeker en Mobiel. Zelfs in weekenden en op feestdagen staan de medewerkers voor je klaar, zodat jij snel weer geholpen bent. Zodra jij een melding gemaakt hebt van je verstopping, zoeken zij een monteur in de regio die dan zo snel mogelijk bij je langskomt om de verstopping te verhelpen. Let er wel op dat Zeker en Mobiel geen reparaties uitvoert. Zij regelen alleen de ontstopping. Als de leidingen bijvoorbeeld verzakt zijn of als er een boomwortel door de leiding is gegroeid, kan Zeker en Mobiel dit niet verhelpen. Ze verwijzen je in dat geval door naar een bedrijf die dat wel kan. Soms krijg je bij een dergelijk bedrijf ook korting als je een abonnement hebt bij Zeker en Mobiel. Dat scheelt jou weer in de kosten van de reparatie.
Zeker en Mobiel gaat vaak langs de deuren om nieuwe abonnees te werven. Hierdoor ontstaat nog weleens wat verwarring. Zo is te lezen op het forum van het AVROTROS programma radat dat veel mensen denken dat Zeker en Mobiel in opdracht van de gemeente werkt, maar dat is niet het geval. Het gaat om een zelfstandig bedrijf dat huiseigenaren helpt om verstoppingen in hun afvoeren en rioleringen te verhelpen. Daarbij is het ook belangrijk om te vermelden dat je bij een abonnement op deze service recht hebt op drie ontstoppingen per jaar. Het is dus niet zo dat Zeker & Mobiel het hele jaar door bij je op de stoep staan.
Eerder ontstond ook verwarring over de opzegging van de abonnementen, maar dat heeft Zeker en Mobiel verholpen. In eerste instantie werd er een opzegtermijn van drie maanden aangehouden. Als je na een jaar je abonnement wilde opzeggen moest je dit dus drie maanden van tevoren aangeven. Dit vonden veel mensen veel te lang en daarom hebben ze besloten dit terug te dringen naar een maand. Wel moet men rekening houden met administratiekosten als je wilt opzeggen voordat de betaalperiode van het contract afloopt.
Wil jij je abonnement op Zeker en Mobiel graag opzeggen, dan kun je dat eenvoudig doen via 123opzeggen. Wij bieden een handige opzegbrief waarmee jij eenvoudig je abonnement kunt stopzetten. Let erop dat je dit tijdig doet, zodat de brief Zeker en Mobiel tijdig bereikt en jij niet nogmaals vastzit aan een nieuwe betaalperiode. Om gebruik te maken van de gratis opzegservice van 123opzeggen hoef je alleen je gegevens in te vullen in de invulvelden naast de brief. Die gegevens worden daarna automatisch in de brief geladen, waarna jij die na ondertekening gratis kunt downloaden. Je hebt dan enkel nog een postzegel en envelop nodig om de verzending te voltooien.
Bij 123opzeggen weten we ook dat dat niet iedereen postzegels op de plank heeft liggen. Om je het ritje naar het postkantoor te besparen, bieden wij ook een verzendservice aan. Dankzij die verzendservice, hoef jij de deur niet uit om je abonnement op Zeker en Mobiel op te zeggen. Jij hoeft ons alleen de benodigde gegevens te geven en de rest wordt geregeld door 123opzeggen. Voor een kleine vergoeding nemen wij je een hoop gedoe uit handen. Als Zeker en Mobiel de opzegging verwerkt heeft, zul je hiervan een bevestiging krijgen per post of per mail. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.