Wil je je abonnement bij Autoweek opzeggen? Je kunt dit eenvoudig regelen met een opzegbrief van 123opzeggen. Vul je gegevens in, kies voor de verzendoptie en laat 123opzeggen de rest voor je regelen.
Ben jij uitgelezen over auto's of vind je het abonnement op Autoweek simpelweg te duur geworden? Dan is het hoogtijd om je abonnement op te zeggen. Om je abonnement op AutoWeek op te zeggen, dien je direct contact op te nemen met de klantenservice van AutoWeek. Dit kun je doen door te bellen naar het nummer 088-550 0250. Of maak gebruik van de opzegbrief van 123opzeggen. Houd ook rekening met een opzegtermijn van drie maanden.
Naast Autoweek, biedt 123opzeggen een schat aan opzegbrieven voor diverse categorieën: van telecom tot sport en verzekeringen tot dating. Bij 123opzeggen op de juiste plek!
Wil jij je abonnement opzeggen? Dit kunnen wij voor je doen door middel van een online opzegbrief. We hebben je voornaam, achternaam, adres, postcode, woonplaats en e-mailadres nodig. De betaling gaat via automatische incasso's en daarna maken wij een persoonlijke opzegbrief voor je. Kies ervoor of je deze opzegging per post of e-mail wil versturen en wij doen de rest! Zo heb je binnen enkele stappen je Autoweek abonnement opgezegd. Wanneer je een adreswijziging wil doorgeven, moet je telefonisch contact opnemen met DPG Media magazines.
Wij kunnen meerdere abonnementen voor je opzeggen. Kies online het lidmaatschap dat je wilt opzeggen en vul daarna via het onderstaande formulier je juiste adresgegevens in. Onze opzegservice biedt opzeggingen voor onder andere goede doelen, politieke partijen, tijdschriften en kranten. Wij zien je opzegging graag tegemoet!
Het Nederlandse tijdschrift Autoweek richt zich op autoliefhebbers en mensen die een nieuwe of een tweedehands auto willen kopen. Autoweek wordt sinds 1990 wekelijks uitgebracht en is tegenwoordig onderdeel van DPG Media magazines. Ze brengen nog meer tijdschriften uit met de naam Autoweek Classics of Autoweek Campers.
AutoWeek is een populair tijdschrift gericht op auto's en alles wat met automobiliteit te maken heeft. Het bevat recensies van nieuwe en gebruikte auto's, nieuws over de auto-industrie, tips voor autoliefhebbers, en diepgaande tests en vergelijkingen van verschillende automodellen.
Naast de gedrukte editie biedt AutoWeek ook een website met actuele autonieuws en videocontent. AutoWeek is bedoeld voor zowel auto-enthousiastelingen als alledaagse autobestuurders die op de hoogte willen blijven van de laatste ontwikkelingen in de auto-industrie.
In de autotests van AutoWeek worden de nieuwste modellen grondig onder de loep genomen. Deze tests bieden diepgaande analyses van zowel het exterieur als het interieur van de auto's, hun prestaties, comfort, rijgedrag, en brandstofefficiëntie. Met deskundige meningen en gedetailleerde beoordelingen zijn deze autotests een betrouwbare bron voor iedereen die overweegt een nieuwe auto te kopen of gewoon geïnteresseerd is in de nieuwste automodellen.
In de reviews van AutoWeek krijgen lezers uitgebreide en informatieve beoordelingen van verschillende auto's. Deze reviews combineren persoonlijke ervaringen van de reviewers met objectieve metingen, om zo een volledig beeld te geven van wat men kan verwachten van het voertuig. Ze behandelen onderwerpen als de dagelijkse bruikbaarheid van de auto, de technologische features, veiligheidsaspecten, en de waarde in vergelijking met de prijs. Deze reviews zijn essentieel voor potentiële autokopers om een geïnformeerde keuze te maken
Meer weten? Hieronder volgt een overzicht met veelgestelde vragen over Autoweek.
Een abonnement op AutoWeek kost momenteel €7,50 per maand met een actie die 65% korting biedt op de normale prijs. Dit abonnement is altijd opzegbaar. Voor nieuwe abonnees is er ook een proefabonnement beschikbaar voor €12,00, dat automatisch stopt na vier weken.
AutoWeek verschijnt wekelijks, dus abonnees ontvangen 52 edities per jaar.
Autoweek heeft een wekelijks bereik van ongeveer 1,2 miljoen bezoekers.
Je kunt je abonnement op AutoWeek opzeggen door rechtstreeks contact op te nemen met hun klantenservice. Zorg dat je je abonneenummer bij de hand hebt als je belt.